2009. július 12., vasárnap

Balatoni Triatlon verseny
































Szerda Este 23 felé Birton Szabolcsal a Napi Ász képszerkeztőjével elindultunk Zánkára. Egy volt osztálytársunk Pál Balázs, aki a triatlon verseny szervezője, meghívott minket a versenyre. Mi természetesen szívesen mentünk segíteni neki , a verseny lebonyolitásában. Csütörtök fél 2-re le is értünk Zánkára a szállásra. A Music Wave fesztivál tölünk 100 métere tombolt ,hát egy kis bor ivása után úgy döntöttünk benézünk a fesztiválra. Azt tudtam, hogy egy rég látott cimbim ott pultos, és gondoltam, hogy meglátogatom. Nem volt nagy ördöngőség bejutni a fesztre :) , iszonyat kevés ember lézenget, mi se maradtunk soká, körülbelül 1 sör erejéig maradtunk.
Mert már 4 óra magasága volt, és tudtuk hogy 8 kor kezdődik a verseny, ami hosszú lesz.
Én egy darabig kocsiból fotóztam a mezőnyt, aztán a futóknak osztottam a frisitőket.
Majd olyan 7-re vége is lett a versenynek. Kis tészta party és aztán irány Balatonszepezd, ahol igen csak jó árban volt a fröcs, és a csapat a kezdeti fáradt kedvtelenség után igencsak a pohár fenekére nézett. Alig bírtunk hazamászni az éjszakában Zamárdiig. :) És reggel 7-kor kelés ... hát csunyán néztünk ki.
Pár kép a versenyről és versenyzökről, És rólam :)








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése